czwartek, 1 czerwca 2017

Majowe podsumowanko

      Czas oszczędzać, odpocząć trochę od zakupów po kwietniowych szaleństwach, dlatego kupiłam tylko najnowszy (czyli dwudziesty trzeci) tomik Yony („Akatsuki no Yona” Mizuho Kusanagi). Przeczytałam go dość szybko, do tego również jedenasty tom „Shingeki no Kyojin” Hajime Isayamy. Jeśli zaś chodzi o książki i nowelki, maj prezentuje się tak:
- „Nieporównana przygoda niejakiego Hansa Pfaalla” i „W bezdni Maelströmu” Edgara Allana Poe,
- „Bez pożegnania” Harlana Cobena,
- „Aż śmierć nas rozłączy” Harlana Cobena i innych,
- „Moralność pani Dulskiej”, „Pani Dulska przed sądem” i „Śmierć Felicyana Dulskiego” Gabrieli Zapolskiej.
      Cóż, dzisiaj dopiero pierwszy dzień miesiąca, ale już zdążyłam przeczytać kolejną książkę (coś na zajęciach trzeba robić) - ale o tym za miesiąc, w podsumowaniu czerwcowym.
      Wszystkiego dobrego z okazji Dnia Dziecka! Dla każdego - wszak wszyscy jesteśmy czyimiś dziećmi, metryka się nie liczy. ;)
      Do następnego!


14 komentarzy:

  1. A szefowa może myślała o kolekcjonowaniu zagranicznych wydań? Angielskie/Francuskie/Niemieckie/Jap?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niet, nie mam na to ani pieniędzy, ani miejsca. :P Nie mam nawet pojęcia, gdzie pomieszczę te wszystkie japońskie zdobycze.

      Usuń
    2. Ja osobiście już w 2 domach nie mam miejsca na kolekcje, to rozdaje co moge

      Usuń
    3. No rozumiem i podejrzewam, że też będę musiała sporo rozdać. :(

      Usuń
    4. Zawsze mozna kombinowac i układać ksiązki w "tetrisa"

      Usuń
    5. To też już od dłuższego czasu robię. xD

      Usuń
  2. Moralność Pani Dulskiej chyba nam nauczycielka streszczała na lekcji... i pamiętam z tego tyle, że nie chce tego nigdy ruszać ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja stwierdziłam, że ruszę - i nie żałuję. ^^

      Usuń
  3. Chciałabym miec taki zapał do ksiazek. niestety ostatnio on u mnie zaginal :C
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to przykre. :( Ale może wrócić! :)

      Usuń
  4. O, Yona! To mi przypomina, że zaczęłam kiedyś czytać tę mangę, może by tak do niej kiedyś wrócić... U mnie ostatnio kiepsko z książkami, ale jeszcze to nadrobię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój maj wypadł koszmarnie słabo - ale mam nadzieję, że czerwiec będzie lepszy! I Tobie również życzę zaczytanego czerwca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa i tak. Powodzenia w czerwcu! I dziękuję. ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Jeśli tylko czas mi na to pozwoli, z chęcią się odwdzięczę.