niedziela, 2 października 2016

Wrześniowe podsumowanko

      Ze względu na zamieszanie wokół wyjazdu do Japonii udało mi się przeczytać jedynie cztery książki: „Wspomnienia z domu umarłych” i „Gracza” Fiodora Dostojewskiego, „Niesamowite opowieści z Chin” Ryūnosuke Akutagawy i Atsushiego Nakajimy, „Być jak płynąca rzeka” Paulo Coelho. Mang nie kupiłam, bo oszczędzałam („darmowy” wyjazd na stypendium wcale taki darmowy nie jest, pierwszy miesiąc trzeba przeżyć za własne pieniądze), online jakoś też chyba nie czytałam, więc tu pojawia się jedno wielkie zero. Książek również nie kupowałam (serducho tak bardzo boli), ale na imieniny dostałam od przyjaciółki „Dotyk ciemności” C.J. Roberts, dzięki czemu mam już całą trylogię. Dziękuję!


      Jeśli ktoś ewentualnie jest zainteresowany czytaniem bloga, na którym opisuję swoje japońskie przygody, niech poda w komentarzu maila, na którego wyślę zaproszenie.
      Październikowe podsumowanie będzie o wiele bogatsze, bo od wczoraj kupiłam już siedemnaście różnych tomików. :D Bywajcie!

16 komentarzy:

  1. Ja też mam w zamiarze przeczytać powieść F. Dostojewskiego, jednak będą to "Bracia Karamazow". Ale jak to się mówi, wszystko w swoim czasie :)
    Poproszę o przesłanie adresu drugiego bloga na: strefa.wyobrazni.blog@gmail.com
    Sytuacja osobista zmusiła mnie do przerwy na blogu. Czas nadrabiać braki i zaległości.
    Pozdrawiam serdecznie- strefawyobrazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę powieść też mam w planach. :)
      Zaproszenie wysłane!

      Usuń
  2. Noja juz chyba Ci pisalam, ze ostatnio bardzo malo czytam. ksiazek i mang... wiekszosc ksiazek pozaczynana , niepokonczona.
    jesli moge prosic... misa0durst@gmail.com chętnie poczytam co tam bazgrolisz ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to bywa. :(
      Zaproszenie wysłane. :)

      Usuń
  3. Jezu, ja to prawie wcale obecnie nie czytam ;(
    Paulo Coelho czytałam i go uwielbiam :D
    Hehe, od kiedy coś za free, faktycznie jest za free??
    A ja mam książkowy detoks! Pewnie potrwa on do obrony ;/ Która może nastąpić, a wcale nie musi (ah ten optymizm! xD).
    Pozdro!
    K.L.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, tak to jest, że bywają okresy, w których czasu na czytanie praktycznie nie ma. :( I prawie zawsze ma to związek ze studiami bądź szkołą. >.<

      Usuń
  4. Uwielbiam Dostojewskiego <3 W ogóle rosyjscy autorzy mają w sobie to coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też niezbyt dużo książek przeczytanych we wrześniu, jednak już wiem że październik będzie bardziej owocny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u mnie też, ale dochodzi połowa października, a dopiero dwie książki przeczytane. :(

      Usuń
  6. Wiesz co? Czytam teraz 4 książki na raz. xD Z czego 2 to lektury. Udało mi się jakoś przeczytać "Cudzoziemkę" Kuncewiczowej. Główna bohaterka aż do ostatniego rozdziału była moim mistrzem. Potem się zepsuło. ;_;
    Ile kupiłaś?! I Ty miałaś oszczędzać? xD

    Pozdrawiam - Andzik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, kiedy chodziłam do szkoły, też tak miewałam. xD
      Mało z "Cudzoziemki" pamiętam, ale stwierdzenie, że była Twoim mistrzem, jakoś mnie nie dziwi. xD
      Ciii! To wszystko za sto jenów, używane!

      Usuń
  7. Każda przeczytana książka jest powodem do radości! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż trudno żebyś w takim zamieszaniu mogła spokojnie poczytać :P No ale teraz to chyba znajdujesz troszkę czas na czytanie ;p Co co zakupów książeczek z tego co mi wiadomo już to nadrobiłaś xD Co do kolekcji tej trylogii nie mogłam ci tego nie sprezentować :3

    Buziaki :*
    Suzu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Jeśli tylko czas mi na to pozwoli, z chęcią się odwdzięczę.