poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Sierpniowe podsumowanko

      W sierpniu udało mi się przeczytać dziewięć książek (aczkolwiek nieszczególnie długich): „Więcej krwi” Jo Nesbø, „Sześć lat później” Harlana Cobena (recenzja wkrótce), „Przykry początek” Lemony’ego Snicketa (recenzja wkrótce), „Księcia Parnasu” Carlosa Ruiza Zafóna (recenzja wkrótce), „Rękę” Henninga Mankella (recenzja wkrótce), „Kolekcjonera” i „Płomienie śmierci” Alex Kavy, „Kanion Tyranozaura” Douglasa Prestona (recenzja wkrótce) oraz „Pewne ryzyko” Willa Thomasa (recenzja wkrótce).
      Do mojej kolekcji dołączyły:
- „Ręka” Henninga Mankella - bo w promocyjnej cenie,
- „Niesamowite opowieści z Chin” Ryūnosuke Akutagawy i Atsushiego Nakajimy (bardzo znani współcześni pisarze japońscy) - weszłam sobie do księgarni w Bibliotece Uniwersyteckiej UW, patrzę, a tam takie cudo - na dodatek tylko za osiem złotych (!),
- „Być jak płynąca rzeka” Paulo Coelho - od Andzika, dziękuję.




      Stwierdziłam, że przed wylotem do Japonii warto zrobić jakiś mały konkurs. Miałam zamiar urządzić go na początku wakacji, ale mi nie wyszło. Tak jak ostatnio zaznaczam, że książki pochodzą z mojej biblioteczki, więc są używane i podpisane (bo tak już mam, że podpisuję swoje tomiki). Wygrać więc można:
- „Jawne tajemnice” Alice Munro (miękka okładka, wydanie kieszonkowe; używana, stan bardzo dobry, podpisana),
- „Nikt nie chciał słuchać” Isobel i Alexa Kerr (miękka okładka, wydanie kieszonkowe; używana, stan dobry, podpisana),
- „Ocal mnie od złego” Allomy Gilbert (miękka okładka, wydanie kieszonkowe; używana, stan dobry, podpisana),
- „Trzynaście powodów” Jay’a Ashera (miękka okładka; używana, stan bardzo dobry, podpisana),
- „W świecie wiatru i wierzb. Wyznania chińskiej kurtyzany” Miao Sing (twarda okładka; używana, stan bardzo dobry, podpisana),
- „Zmienni” Agaty Kijory (miękka okładka; używana, stan bardzo dobry, podpisana),
- „Z zamkniętymi oczami” Gianrico Carofiglio (miękka okładka; używana, stan bardzo dobry, podpisana).
      Tym razem nie wymagam bycia obserwatorem bloga. Aby wziąć udział w konkursie, należy jedynie umieścić gdzieś baner konkursowy (gdzie chcecie, pamiętajcie tylko, by był podlinkowany). Dodatkowy los dla tych, którzy wstawią linka do swojego komentarza na którymkolwiek z moich blogów (liczą się tylko porządne komentarze, a nie coś w stylu „Super, muszę przeczytać”; nie musi to być nowy komentarz, ktoś, kto ładnie i względnie na bieżąco komentuje, może wstawić linka do starej opinii). Ponadto proszę wyrazić w komentarzu chęć udziału, wybrać 2 książki i podać adres e-mailowy. Oto wzór:

Zgłaszam się!
E-mail:
Baner: *link*
Komentarz (opcjonalnie): *link*
Wybieram:

Regulamin
1. Organizatorem konkursu jestem ja, autorka bloga Hon no Mushi, czyli Aya.
2. Nagrodą w konkursie jest jedna, wybrana przez zwycięzcę książka z wyżej wymienionych. Każdy, kto się zgłasza, ma obowiązek przyjąć do wiadomości, że każda z książek jest używana i może być podpisana. Nie odpowiadam też za to, co teoretycznie może się stać z książką podczas dostawy przez Pocztę Polską.
3. Konkurs trwa od chwili opublikowania tej notki do 11.09.16 włącznie.
4. Zgłoszenia należy zostawić pod tą notką. Muszą być prawidłowe, gdyż inaczej nie będą brane pod uwagę.
5. Zwycięzca jest jeden i zostanie wyłoniony drogą losowania.
6. W konkursie mogą brać udział tylko osoby mieszkające na terenie Polski.
7. Wyniki zostaną ogłoszone w osobnym poście. Ze zwycięzcą skontaktuję się przez e-maila.
8. Zwycięzca ma tydzień na odpowiedzenie na wysłanego przeze mnie e-maila. Jeśli się nie odezwie, wyłoniony zostanie inny zwycięzca.
9. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
10. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu, jeśli wystąpi taka konieczność.
11. Udział w konkursie równoznaczny jest z akceptacją regulaminu.
      Powodzenia!


56 komentarzy:

  1. Dobry wynik :) ja w sierpniu przeczytałam 8 i to chyba mój rekord. Niestety żadnej z przeczytanych przez Ciebie nie znam, ale czekam na recenzję Cobena, bom ciekawa. I Zafona znam z Cienia wiatru, który był dobry, wiec pozostałe jego książki pewnie też niezłe :>
    Do konkursu się zgłoszę w komentarzu oddzielnym tylko wstawię baner na blogaska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam się! :D
      e-mail: k.leziak@o2.pl
      baner: http://bez-kultury.blogspot.com/ w stopce bloga (bo się nigdzie indziej nie zmieścił :<)
      wybieram: "Trzynaście powodów" i "W świecie wiatru i wierzb..."

      Usuń
    2. Koniecznie poczytaj więcej Zafóna, jest cudowny! <3

      Usuń
  2. Miłego pobytu w Japonii!
    Zazdroszczę "Niesamowitych opowieści z Chin"! *^*

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w konkursie. Z przeczytanych przez Ciebie książek z sierpnia znam tylko "Być jak płynąca rzeka".
    Udanej podróży i miłych chwil w Japonii

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam żadnej z książek, które dołączyły do Twojej kolekcji, jednak z zainteresowaniem pochłonęłabym "Rękę".
    Z innej beczki - ogrooomnie zazdroszczę wylotu do Japonii. Świetnie. Tam zyskasz wrażenia, których Ci nie na żadna książka. Miłego pobytu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ Ci zazdroszczę tego wyjazdu! Gratuluję świetnego wyniku, a wszystkim uczestnikom konkursu życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sobie zazdroszczę (xD), aczkolwiek jestem też niesamowicie przerażona. ^^'

      Usuń
  6. Przeczytałabym "Księcia Parnasu"! Ostatnio kupiłam "Więźnia nieba", ale nie zauważyłam, że mogłam wziąć tę książkę opowiadaniem. :c I zazdroszczę "Niesamowitych opowieści z Chin", zwłaszcza za taką cenę. ;)
    Miłego pobytu w Japonii!
    A co do konkursu, zastanowię się jeszcze, co wybrać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lecisz do Japonii? Wow! Miłej podróży, przywieź wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się!
    e-mail: katrina.swin@gmail.com
    banner: http://drewniany-most.blogspot.com/p/konkursy.html
    komentarz: -
    Wybieram:
    "W świecie wiatru i wierzb. Wyznania chińskiej kurtyzany."
    "Jawne tajemnice"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Być jak płynąca rzeka" już za mną i... szczerze mówiąc, bardzo nijako to wspominam. Ot, zwykła pseudo-filozoficzna pozycja dla mas <3

      Usuń
  9. Zazdroszczę Niesamowitych opowieści z Chin, jestem ogromnie ciekawa, co skrywa ta lektura :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Zabieram się za nie zaraz po Dostojewskim. <3

      Usuń
  10. Niestety nie lubię podpisanych książek, a więc udziału nie wezmę.
    Świetnie, że przynajmniej o tym informujesz.
    Ja dostałam ostatnio od jednego bloga książkę zniszczoną, używaną, a nic o tym nie pisało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, o takich rzeczach powinno się informować. :)

      Usuń
  11. Jo Nesbo to tak popularny autor, a ja jeszcze nie czytałam żadnej z jego książek, ale niedługo z pewnością to zmienię, ponieważ mam jakąś fazę na kryminały :D Uwielbiam styl pisania Snicketa, ale nie skończyłam całej "Serii Niefortunnych Zdarzeń", dotarłam do siódmego tomu i mam zamiar niedługo kontynuować serię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja dopiero niedawno zaczęłam go czytać, choć jego książki stoją już u mnie na półce od ładnych paru miesięcy. ^^'
      Powodzenia. :)

      Usuń
  12. Super statystyki!
    Powodzenia w konkursie wszystkim osobom :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Gab riela
    gabolek000@o2.pl
    Baner: http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/p/konkursy.html
    komentarz: -
    Wybieram: 13 powodów i Zmienni

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Wiktoria Guziewicz
    Mail: vicky-7@o2.pl
    Banner: https://plus.google.com/u/0/114865288098540414815
    Wybieram: "Trzynaście powodów" i "Zmienni"

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie czytałam żadnej z książek, które udało Ci się przeczytać w sierpniu, ale Alex Kava jest jedną moich ulubionych autorek kryminałów.

    Wszystkim uczestnikom konkursu życzę powodzenia.
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się!
    E-mail: sun.snowflakee@gmai.com
    Baner: http://sunny-snowflake.blogspot.com/
    Komentarz: http://hon-no-mushi-da.blogspot.com/2016/07/pozostawieni-samym-sobie-nikt-nie-chcia.html#comment-form
    Wybieram: "Nikt nie chciał słuchać", "Ocal mnie od złego"

    Tak poza tym liczę na dłuugi opis i mnóstwo zdjęć z Japonii. Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się! <3
    E-mail:wiersz_mysl@op.pl
    Banner:http://nic-i-wszystko-o-wszystkim.blogspot.com/
    Komentarz:http://hon-no-mushi-da.blogspot.com/2015/10/cj-roberts-dotyk-ciemnosci.html
    Wybie
    Wybieram: "Jawne tajemnice" "Zmienni"

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl
    https://www.facebook.com/dorota.wysocka.568/posts/1131399790229927?pnref=story
    wybieram: 'Jawne tajemnice' i 'Nikt nie chciał słuchać'

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się! :)
    Obserwuję jako: Wero Nika
    e-mail: ronni09876@gmail.com
    baner: https://plus.google.com/u/0/107136772693753931985/posts/LcbnU1rmDSe
    wybieram: "Zmienni" "Trzynaście powodów"

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako: Edyta Chmura
    e-mail: edyta.cha@wp.pl
    Baner: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=522189414645934&set=a.164718353726377.1073741830.100005646401380&type=3
    Komentarz: https://hon-no-mushi-da.blogspot.com/2016/09/smak-ciemnosci-c-j-roberts.html?showComment=1473542638312#c1525336167865710291
    Wybieram: "Trzynaście powodów" i "W świecie wiatru i wierzb. Wyznania chińskiej kurtyzany"

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :)
    E-mail: wiktoria.122@o2.pl
    Baner: https://plus.google.com/u/0/113105960791633944876/posts/LcqoJqugv4M
    Wybieram: ,,Trzynaście powodów" i ,,Zmienni"

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się!
    E-mail: beatakandzia@gmail.com
    Baner: *link*: https://plus.google.com/u/0/110061712332260582292/posts/5FxS95vAZdK
    Komentarz (opcjonalnie) *link*: -
    Wybieram: "Nikt nie chciał słuchać" i "Ocal mnie od złego"

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się!
    E-mail: jo-jo-a@wp.pl
    Baner: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    Wybieram: Zmienni i Trzynaście powodów

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się!
    E-mail: magdalena.robert@o2.pl
    Baner: https://plus.google.com/u/0/117774752459485523095/posts/9oSbNANpqs9
    Komentarz: https://hon-no-mushi-da.blogspot.com/2016/07/pozostawieni-samym-sobie-nikt-nie-chcia.html
    Wybieram: Jawne tajemnice oraz Zmienni

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się!
    E-mail: andzik@opoczta.pl
    Baner: http://andzikowe-opowiadanie.blogspot.com/p/konkursy.html
    Komentarz: http://hon-no-mushi-da.blogspot.com/2016/08/zapach-ciemnosci-c-j-roberts.html#comment-form
    Wybieram: "W świecie wiatru i wierzb. Wyznania chińskiej kurtyzany" i "Jawne tajemnice"

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się!
    E-mail: dela56ad.wrob@gmail.com
    Baner: https://plus.google.com/u/0/105698218508894857875/posts/9tfBYY1qduj
    Komentarz: -
    Wybieram: "Nikt nie chciał słuchać", "Ocal mnie od złego"

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się
    E-mail: peter.49.ceniacy.ksiazki@gmail.com
    Baner: https://plus.google.com/u/0/115323437474183891714/posts/RWnsaDSbmSq
    Komentarz: https://hon-no-mushi-da.blogspot.com/2015/09/czy-wierzysz-ze-niebo-istnieje-naprawde.html?showComment=1473629633863#c5223401327347571498
    Wybieram: "Ocal mnie od złego" i "Nikt nie chciał słuchać"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Jeśli tylko czas mi na to pozwoli, z chęcią się odwdzięczę.