poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Lipcowe podsumowanko

      Lipiec poszedł całkiem nieźle, choć przez zdecydowaną jego większość nie miałam czasu na czytanie przez wzgląd na obronę (grunt, że licencjat wreszcie jest!) i wyjazdy (mogłam czytać tylko w drodze, potem nie było jak). Przeczytałam „Nim nadejdzie mróz” Henninga Mankella, „Zapach ciemności”, i „Smak ciemności” C.J. Roberts, „Z zamkniętymi oczami” Gianrico Carofiglio, „Samotność w Sieci” Janusza Leona Wiśniewskiego, „Ściśle tajne” Alex Kavy oraz „Krew na śniegu” Jo Nesbø. Jest więc siedem książek, do tego light novel „Tokyo Ghoul: Codzienność”, a także sześć mang: ósmy tom „Tokyo Ghoula”, czwarty „Noragami”, szesnasty, siedemnasty i osiemnasty „Akatsuki no Yona” (online) oraz drugi „QQ Sweepera”.
      Do mojej biblioteczki dołączyły tylko dwie pozycje, obie zostały już wyżej wymienione. Są to:
- „Z zamkniętymi oczami” Gianrico Carofiglio - wyczajone za pięć złotych na wyprzedaży,

Kupiłam też sobie gierkę, ale jeszcze jej nie odpaliłam.

- „Smak ciemności” C.J. Roberts - dostałam od Suzu w nagrodę za ukończenie I stopnia studiów - dziękuję!


      To tyle, bo nie mam czasu pisać. Nadal mam obowiązki jako wolontariusz Światowych Dni Młodzieży. Jest naprawdę super. :)

4 komentarze:

  1. Rzeczywiście całkiem niezły wynik. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, zważywszy na to, jak mało czasu miałam na czytanie. ^^

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Jeśli tylko czas mi na to pozwoli, z chęcią się odwdzięczę.