środa, 6 lipca 2016

Czerwcowe podsumowanko

      Myślałam, że z powodu sesji czerwcowy wynik będzie żałosny, ale, o dziwo, nie jest tak źle! Przeczytałam siedem mang - tomy 9-12 „Death Note” (かがみっち、ありがとうね!) i osiem-dziesięć „Pandora Hearts” (Suzu, dziękuję za pożyczenie!) - oraz pięć książek. Są to: „Dziwna historia o upiorach z latarnią w kształcie piwonii” Enchō, „Niespokojny człowiek” Mankella (recenzja niebawem), „Historia literatury japońskiej” Melanowicza (nie że całość była przeczytana w tym miesiącu, czytałam ją na bieżąco na II i III roku, wraz z postępem materiału na zajęciach z literatury), „Nikt nie chciał słuchać” Isobel i Alexa Kerr (recenzja niebawem) oraz „Dotyk ciemności” Roberts (tu powtórka z rozrywki - bo czytam teraz drugą część trylogii).
      Jeśli chodzi o zbiory, przedstawiają się one następująco:
- „Nawałnica mieczy: Stal i śnieg” Martina - upolowane w bibliotece osiedlowej za bodajże 10 zł; stan średni, ale zawsze miło mieć choć jedną część Pieśni Lodu i Ognia,
- „S@motność w sieci” Wiśniewskiego - też z biblioteki, dałam za tę książkę kilka złotych,
- „Zwiadowcy. Ruiny Gorlanu” Flanagana - jw.,


- czwarty tom „Noragami”,
- drugi tom „QQ Sweeper” 2,
- ósmy tom „Tokyo Ghoul”,
- light novel „ Tokyo Ghoul: Codzienność”.



      Żadnej z tych pozycji jeszcze nie tknęłam. No, jeśli chodzi o Pieśń Lodu i Ognia, to mam przeczytaną całość i czekam na „Wichry zimy”, nie zamierzam chwilowo powtarzać „Nawałnicy mieczy” (ani innych tomów, których nie mam).
      A jak wyglądał Wasz czerwiec?

24 komentarze:

  1. Całkiem niezły wynik. ;)
    Do mnie "Tokyo Ghoul: Codzienność" jeszcze nie przyszło. Zamówiłam w przedpłacie, ale najwyraźniej zgubiło się gdzieś po drodze i mają mi wysłać nowy egzemplarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zamawiałam przedpłatę. xD
      Oj, to masz pecha. :/ Mam nadzieję, że tym razem wszystko będzie dobrze!

      Usuń
  2. Czerwiec to bieda w czytaniu. Przynajmniej u mnie, bo u Ciebie wypada całkiem nieźle! :D
    Przeczytałam może ze trzy - cztery książki, ale które? Maj miesza mi się z czerwcem. ^^' Kupiłam za to "Shantaram" - cudo napisał Gregory David Roberts, "Dom na wrzosowisku" Elizabeth Gaskell, "Rzecz o mych smutnych dziwkach" Marqueza, "Ojców i dzieci" Turgieniewa, "Pawilon szósty" Czechowa, jakąś biografię Mendelssohna i wydanie kieszonkowe Bondy "Tylko martwi nie kłamią". W sumie nie jest źle, tylko czytać nie ma kiedy. :'(
    A "Ruiny Gorlanu" to moja lektura z gimnazjum - jedyna, którą nawet klasowe ciołki przeczytały. xD

    Pozdrawiam - Andzik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, super zbiory! :D

      Usuń
    2. Mama mnie zabije. Już nie mam gdzie tych książek układać, z nowymi nabytkami zakradam się do domu jak złodziej. xD

      Usuń
    3. Ehm... Skąd ja to znam? ^^'

      Usuń
  3. O kurde, zazdroszczę takiej biblioteki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój czerwiec to szaleństwo, bo zainstalowałam sobie na telefonie tachiyomi i czytam mangi hurtem :D Nie wiem nawet ile się tego uzbierało, ale na pewno od groma, bo czytałam przy każdej możliwej okazji, na zajęciach, wykładach, tuż przed egzaminem (i zaraz po) itp. :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oho, może też powinnam to zrobić. :D

      Usuń
  5. Chętnie poczytałabym "Codzienność", gdybym miała od kogo pożyczyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, pożyczyłabym Ci, gdybym mogła. ^^''

      Usuń
  6. Dobrze Ci poszło, u mnie tylko 2 książki przeczytane, ale to nic, nie poddaję się :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, nie można się poddawać. ;)
      Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  7. Gratuluję wyników. Oby w lipcu było jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyników, mój czerwiec niestety był fatalny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Och, ale może lipiec będzie lepszy, co? ;)

      Usuń
  9. Gratuluję wyników :D Życzę udanego lipca!


    Zapraszam do siebie :) W lipcu blog obchodzi urodziny i z tej okazji będzie sporo konkursów. Pierwszy z nich już na blogu.
    http://www.recenzjezpazurem.pl
    Diane Rose

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawzajem!

      Okej, zajrzę w wolnej chwili. ;)

      Usuń
  10. hah Taki przyzwoity wynik, bo nasza nauka do tej sesji wyglądała jak wyglądała. xP Ja ostatnio kupiłam mangi, ale już je przeczytałam i teraz z półki znów spogląda na mnie ta przeklęta nowelka. T.T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja. xD
      Ojej, biedactwo. Ganbatte, Kagamicchi!

      Usuń
  11. Jaką ładną okładkę ma Noragami *^*. Aż zachciało mi się przeczytać, ale jeszcze nie kupiłam czwartego tomu XD. Jestem ciekawa czy spodobają Ci się zwiadowcy :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano urocza. :3
      Też jestem ciekawa. xD

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Jeśli tylko czas mi na to pozwoli, z chęcią się odwdzięczę.