piątek, 22 kwietnia 2016

Wyniki rozdania

      Witajcie! Nareszcie nadszedł czas na wyniki pierwszego rozdania, do którego zgłosiło się dwadzieścia jeden osób. Losowanie odbyło się online:



      Jak widać, szczęście uśmiechnęło się do Szczerej Marchewki. Gratuluję! :) Niedługo zawita do Ciebie „Biała gejsza”.
      Może nie zwróciliście uwagi, ale cały czas mowa była o jednym zwycięzcy, a nie o trzech. Spokojnie, pozostałe książki na pewno pojawią się w kolejnym konkursie (w którym informację o liczbie zwycięzców będę chyba musiała porządnie uwypuklić). Pozdrawiam Was i dziękuję wszystkim uczestnikom za zainteresowanie!

12 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej! :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/04/zwiadowcy-ziemia-skuta-lodem.html

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje zwyciezcy ;)
    mam nadzieje, ze ksiazka bardzo sie spodoba, bo ta akurat czytałam kiedys (w wersji ebook niestety) i bardzo mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie niestety ta książka zawiodła. :(

      Usuń
  3. zapraszam do mnie gdzie do wylosowania słodycze - JapanCandyBox

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwycięzcy! Książki co prawda nie czytałam, ale oby przypadła szczęściarzowi do gustu.
    Pozdrawiam- strefawyobrazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Jeśli tylko czas mi na to pozwoli, z chęcią się odwdzięczę.