sobota, 30 stycznia 2016

Styczniowe nabytki

      Styczeń był dość biedny. Niewiele wpadło mi w łapcie, a że czasu miałam ekstremalnie mało (egzaminy, stosy wypracowań, tłumaczenia i tak dalej), prawie nie czytałam. To takie przykre. :(
      To znów zacznę od mang - zakupiłam i przeczytałam dwie: drugi tomik „Noragami” oraz „Powóz lorda Bradleya”.



      Przeczytałam tylko dwie książki - „Kiedy byliśmy sierotami” Kazuo Ishiguro oraz „Hrabia Zinzendorf - Pierwsze owoce” Janet i Jeff Benge.
      Do mojej biblioteczki dołączyły:
- „Lata mroku” Sawako Ariyoshi - kupiłam, bo wolę własny niż bibliotekowy egzemplarz książki, o której piszę licencjat;


- „Anioł burz” Trudi Canavan - kupiony w Biedronce bodajże za 28 złotych.


      I to chyba tylko tyle… Ale cóż, nie zawsze może być na bogato. Zresztą i tak nie mam czasu na czytanie, choć serducho przez to boli.
      Pozdrawiam!

99 komentarzy:

  1. Kocham "Noragami" <3 Obejrzałam oba sezony anime i przeczytałam kilka rozdziałów mangi na internecie. Muszę kupić sobie tę mangę!
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Noragami" jest świetne, i manga, i anime! <3

      Usuń
  2. Chcesz kom to masz a co!

    No niezłe nabytki kochana :D Kurczę sama chętnie przeczytam <3 Szczególnie "Anioł Burzy" *.* Co do "Powozu Lorda Bradleya" z jednej strony chciałabym to przeczytać z drugie... Znasz mnie... Ból d. murowany :/

    Ech jeszcze troche i może będziesz miała czas do czytania ;P

    Buziaki

    Suzu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że chcę, akurat na tym blogu wystarczy minutka, a nie kilka godzin, żeby coś napisać. xD
      "Anioł burzy" to II tom trylogii. I jeszcze nie przeczytałam, choć czeka na półce już ze dwa lata pewnie. Ale marzy mi się przeczytać całą trylogię za jednym razem, więc chyba odłożę lekturę na czas, gdy wyjdzie III część.
      "Powóz..." to nie manga dla Ciebie, tyle Ci powiem. Ja ledwo na zawał nie zeszłam.

      Taa... W wakacje (oby).

      Buziole!

      Usuń
    2. Nooo wiem wiem :p Na dłuższe kom wysilamy się gdzie indziej czyż nie? :D
      Soka, soka to też chce przeczytać od co! Soka soka... Cóż cierpliwość popłaca :p
      Eeeee to tu mnie zagięłaś... Na zawał? Nooo nieźle... Ale co takie brutalne czy nooo niemoralne że się wyrażę?

      Ojj może wcześniej...

      Usuń
    3. Pożyczę Ci tę trylogię, gdy ją skompletuję. :)
      Przede wszystkim brutalne...

      Usuń
    4. Dziękuję <3 Kocham te nasze wymianki xD
      Aaaa to spoko... Może się skuszę... No przynajmniej na zobaczenie o co chodzi... Choć wiem że Japończycy potrafią ryć psychę

      Usuń
    5. No bo jak ich tu nie kochać? :D
      Nie jestem pewna, czy dam Ci to w ogóle do ręki...

      Usuń
    6. No właśnie xD Hihihi jak dobrze że mam siebie i obie kochamy czytać xP
      Eeeee aha O.O" Ale kochanie spoko mam mocne nerwy jeżeli chodzi o zwłoki, krew itp ^ ^

      Usuń
    7. Wiesz, moja całkiem duża biblioteczka nadal czeka. Zbyt wiele to Ty ode mnie jeszcze nie przeczytałaś tak naprawdę!

      Nie w tym rzecz.

      Usuń
    8. Ojjjj bo wiesz głupio mi że ty masz co mi dać a ja nie T^T

      Aha o.o" Ale spoko ja już po pewnych rzeczach wszystkiego się spodziewam ^ ^ bicia, chłostania,obdzierania ze skóry, palenia żywcem... Taaaak wiem jestem nienormalną sadystko-masohistką ^ ^

      Usuń
    9. Wiesz, ja nie mam czasu nawet na przeczytanie swoich książek, a co dopiero jeszcze Twoich.

      Okej... Co nie zmienia faktu, że wolałabym Ci tego nie dawać. Potem będziesz przeżywać cały dzień.

      Usuń
    10. Ale i tak mi głupio T.T Powinnam mieć coś dla Ciebie na wymianę T^T

      Wiesz GoT i inne rzeczy skutecznie uodparniają na ludzką brutalność i sadyzm zwłaszcza że ja uwielbiam dokopywać swoim postacią xP Cóż to raczej prawda ^ ^"

      Usuń
    11. Toć mówię, że czasu nie mam. Zresztą jak już ten czas znajdę, to wezmę sobie od Ciebie parę książek.

      Tyż racja.

      Usuń
    12. Ech noooo jak uważasz...

      Nooo więc właśnie... Cóż zobaczymy albo przeczytam albo nie ^ ^ Hmmm chyba że zacznę i popłaczę się rzucając w kąt :p

      Usuń
    13. Ej a czy to nie ja powinnam zdecydować? T^T Tak w ogóle ty też powinnaś ograniczyć dobijające rzeczy itp... Też przeżywasz a czytasz kurde same jakieś traumatyczne rzeczy... Dobra ja ostatnio nie dostarczam ci pozytywnych wzorców ale dobra mi wybaczasz :P

      Usuń
    14. To moje, więc ja decyduję, proste. xD
      No wiem, wiem.

      Usuń
    15. Ale jestem dużą dziewczynką i powinnam decydować co mogę czytać a co nie :p Znaczy wiesz mam świadomość niestałości mej psychicznej ale dobra ^ ^"
      Nooo właśnie weź zacznij coś co poprawi nastrój napełni nadzieje czy coś w ten stylu a nie ciągle poniżanie kobiet, rozterki, morderstwa itp...

      Usuń
    16. Co nie zmienia faktu, że jesteś młodsza ode mnie. ^^ I niestabilna emocjonalnie.
      Spoko, niebawem poczytam sobie o historii Japonii. ;]

      Usuń
    17. Ojjjj młodsza, młodsza toć już dorosłą panna ze mnę :p Ojjjj noooo wiem wiem ale to plus szybko mi przejdzie ^ ^
      Tiaaaa to cie bardziej dobije niż podniesie na duchu... Poniżanie kobie, morderstwa, gry polityczne, wykorzystywanie dzieci... Nooooż na pewno poprawią ci nastrój baaaaka T^T

      Usuń
    18. Nic na to nie poradzę, toć w poniedziałek egzamin! Ale spoko, to historia współczesna, więc nacisk na gry polityczne, a nie zabijanie i poniżanie.

      Usuń
    19. Polecam "Czarną śmierć", czyli historię zarazy od starożytności, aż po współczesność. Bardzo budująca pozycja, słowo daję!

      Usuń
    20. Ojj nooo ale zrób coś co ci poprawi nastrój xp Eeeee Andzik nieeee Aya ma tego NIE CZYTAĆ!

      Usuń
    21. Nie obraź się ale jej akurat potrzebne jest coś w stylu "Zło przegrywa dobro zwycięża a po katorgach jest nagroda" xp To można poczytać przy innej okazji sama z chęcią przeczytam w końcu moja dziecina tak jak by xp

      Usuń
    22. To ja nie znam takich książek. ;_; Polecam!Nie ma to jak palenie żywcem Żydów, bo na pewno wysmarowali klamki proszkiem z pająka, krwią sowy i ziołami, a to na pewno dżumę rozniosło!

      Usuń
    23. Znam więcej takich historii. I więcej przepisów na podobne mikstury. xD

      Usuń
    24. Andzik nieźle o.o Ty mnie wiecznie zaskakujesz xD
      Andzik chętnie się z nimi zapoznam :D

      Usuń
    25. Oj, Suzu, Ty już lepiej w to nie brnij!

      Usuń
    26. Choroby zakaźne, panika, obłęd i desperacja to takie moje hobby w wolnym czasie. ^^
      A mówiłam, że lekarze, pielęgniarze i aptekarz też mieli procesy (znaczy "procesy", bo na torturach powie się wiele rzeczy) o celowe szerzenie epidemii? Rzekomo rozsiewali zarazę ( która w ogóle była efektem niefortunnego układu gwiazd) za pomocą proszku z wysuszoną w słońcu ropą z wrzodów dżumowych i ziołami. Za to ich ćwiartowano żywcem. ^^

      Usuń
    27. Aha. Super. x_x Od rana mi niedobrze, a teraz to już w ogóle. x_x

      Usuń
    28. Przepraszam, babciu! ;_;

      Usuń
    29. Skąd mogłaś wiedzieć? </3

      Usuń
    30. Więcej nie będę! ;_;

      Usuń
    31. To ja wiedziałam xp Wiecie ludzie z medycyną od wieków mieli pod górkę xD Np akuszerki w średniowieczu były oskarżane o czary xD Uffff jak dobrze że żyje w XXI w xD Oj Aya Aya ^ ^"

      Usuń
    32. Średniowiecze było najlepsze. xD A Klemens VI kazał otaczać się ogniem. Bo tak mu lekarz kazał. I co? Przeżył. xD

      Usuń
    33. Tak też można. xD

      Usuń
  3. Skusiłabym się na "Anioła Burz" zakupionego w Biedronce ;) W tym sklepie można nieraz naprawdę obłowić się w bardzo dobre książki, za niewielką cenę. Ja już miałam okazję nieraz korzystać.

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  5. Te dwie mangi powinny już za jakiś czas do mnie przybyć, a z sięgnięciem po nową serię Canavan planuję się wstrzymać do czasu, aż będzie dostępna całość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja. Kupuję, gdy wychodzą, ale przeczytam, gdy skompletuję całość. :)

      Usuń
  6. O! "Anioł Burzy"! Też mam. I też z biedronki. xD I, co jest jeszcze lepsze, kończę czytać pierwszą część trylogii, czyli "Złodziejską magię". Całkiem w porządku, tylko zależy co kto lubi. Mnie się podobało, ale jak ktoś woli wartką akcję... No to zachwycony nie będzie, choć niemało się dzieje,to jednak opisy zdominowały tę powieść. Co do tematyki, to niby typowa... A jednak taka nietypowa. Nie oczekiwałam od tej książki zbyt wiele, a jednak daję mocne 4,5/5. :)
    Oczy moje widzą "Powóz lorda Bradleya". Ja to chcę. Ja to muszę mieć! Tylko... Bilans moich finansów jest tak dołujący. Przychodów mało, a wydatki rosną. :( A teraz jeszcze wpadłam na kolejny dziwny pomysł wymagający od mnie wydatku, więc... No, może kiedyś mnie będzie stać. ^^
    W styczniu przeczytałam jeszcze "Wyznania Katarzyny Medycejskiej" - cudowne! I "U kresu dnia" - książkę, którą nie wiem dlaczego kupiłam. Ale była tak wzruszająca, że się nie mogłam pozbierać. I chytrze wyżebrałam "Wojsko II Rzeczypospolitej" oraz "Wojnę i pokój" (miłość do klasyki rosyjskiej <3) od mamy. xD
    Tak patrzę na te Twoje "Lata mroku" i dochodzę do wniosku, że chyba mogłabym przeczytać. :D Powodzenia w pisaniu pracy!

    Pozdrawiam - Andzik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja specjalnie nie czytałam "Złodziejskiej magii" (choć mam ją od dawna", bo chcę przeczytać całą trylogię naraz. Książki Trudni Canavan coś w sobie mają, więc jeśli nie czytałaś pozostałych, polecam!
      Nie, nie, nie wolno Ci dotykać "Powozu...", zanim nie ukończysz 18 lat! A kysz!
      No, no, to jakieś zbiory są! :D
      Wiesz, to o kobiecie zajmującej się starym, zdziecinniałym teściem. Bardzo życiowe i prawdziwe, bez upiększeń.
      Dziękuję!

      Usuń
    2. Nie mam cierpliwości, żeby czekać na całą trylogię. ^^ No właśnie tak się przymierzałam, żeby coś jeszcze kupić, ale wiadomo - bieda aż piszczy.
      Babciu! Ale to tylko formalność, a do lipca jeszcze daleko! Mentalnie przecież się nie zmienię, więc co za różnica kiedy...
      Zawsze coś. Chociaż i tak nie będę miała czasu na czytanie. ^^'
      O, to by była jakaś odmiana, choć "Wyznania Katarzyny Medycejskiej" usłane różami też nie były.

      Usuń
    3. No ja zazwyczaj też, ale... nie ma czasu na czytanie, książki czekające na to, aż wezmę je w ręce, piętrzą się i piętrzą, więc w tej sytuacji to nie problem.
      Nie, nie i jeszcze raz nie. Nie demoralizuj się, dziecko drogie!
      Taak, skąd ja to znam... :/
      Nie wątpię. ^^'

      Usuń
    4. Andziku kochany Twoja babcia MI zabrania czytać "Powóz..." więc nie licz żeby Ci pozwoliła :/

      Usuń
    5. Chyba nie sądzisz, że jesteś bardziej zdemoralizowana ode mnie? xD

      Usuń
  7. No właśnie nie...? Po za tym starsza jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej nie. Mnie ludzkie okrucieństwo, nieistotne jak barwnie opisane, nie rusza. Jestem psychopatką, nie zapominajmy o tym.
    Chciałabym zauważyć, że wiek tu nie gra roli, bo ja angażuję się emocjonalnie w znacznie mniejszym stopniu. Poza tym, to tylko manga. Przeczytałam "Uzumaki", przeczytałam "Hideout". Nic mi nie straszne.
    ... Ale, znając życie, przez najbliższe pół roku i tak nie będę miała czasu, więc mogę pójść na to, że odbiorę dowód i sobie legalnie poczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O-okej... Mnie jednak rusza. Choć też jestem psychopatką, ale widocznie w mniejszym stopniu.
      Ech, jak tam chcesz, ja jednak jestem za tym, by świadomie nie demoralizować dzieci. ^^'
      No widzisz, to jest pomysł. :P Jak będziesz grzeczna, to może od babci też dostaniesz pewien prezencik na 18. urodzinki. ^^

      Usuń
    2. Wiesz, to może kwestia podejścia do tematu. Mnie zawsze interesowało to, jak daleko człowiek może się posunąć w swoim okrucieństwie i czy w istocie jest lepszy od zwierzęcia... I po latach (naprawdę wielu latach) obserwacji i lektury nic mnie już nie szokuje. Kiedyś opowiem Ci co działo się w czasie epidemii dżumy. :3
      Widzisz babciu jaki ze mnie ugodowy człowiek? Ojejki, naprawdę? <3 Będę grzeczna! :3

      Usuń
    3. Mnie też to na swój sposób interesuje, ale przy tym jestem wrażliwym człowiekiem, stąd moje "niezdecydowanie" w tej kwestii.
      Trzymam Cię za słowo. :)

      Usuń
    4. Ja uwielbiam psychiczne rzeczy <3 To jak dany człwiek reaguję, co do tego doprowadza <3 Ech jeżeli mam być szczera trochę mnie to przeraża ale ja zrobiłam się mniej wrażliwa na wszelkie okrucieństwo... W sensie że wiele rzeczy wpada mi do głowy co wcześniej było dla mnie nie do pomyślenia Q.Q Ech też jestem rozdarta ^ ^" Ejjj że dzieci się nie demoralizuję >.<
      Andzik jeżeli babcia chce ci dać to co myślę na urodzinki to warto ^ ^ Uwierz warto... Bądź grzeczna xP Aya to jest to co myślę?

      Usuń
    5. Same psychopatki dookoła. Choć i tak w Tobie, Suzu, jest tej psychopatki najmniej.

      Usuń
    6. Ech serio tak myślisz ? Jeżeli mam być szczera to nie wiem... Bo czasami sama się siebie boję...

      Usuń
    7. Tak, tak myślę. :P

      Usuń
    8. Suzu, możesz być spokojna, pierwiastek psychopaty jest w Tobie naprawdę niewielki (co innego masochistki, ale...). Chociaż podobno to się z wiekiem nasila. ^^

      Usuń
    9. Oj nie wiem Andzik nie wiem nie poznałaś moich najmroczniejszych sekretów :p Coooo do masochizmu... Ojjj nooo co po prostu chce by moje bohaterki miały urozmaicone życie xP Oj zgadzam się z Tobą to z wiekiem się nasila ^ ^

      Usuń
    10. Ale ja znam wiele Twoich mrocznych sekretów, Suzu, i uwierz, że tej psychopatki w Tobie jest stosunkowo mało. :D Ale właśnie, jeśli chodzi o masochizm, to ja bym się na Twoim miejscu bała...
      I tak, ja też się zgadzam, że to się z wiekiem nasila. ;_; Gdzie ta grzeczna, niewinna ja sprzed paru lat?! D:

      Usuń
    11. Cóż wiecie mi po prostu żal wszystkich i w ogóle a po za tym nie mogę patrzeć na cierpienie innych (zwłaszcza małych niewinnych dzieci)a po za tym hamuję się bo boję się co sobie o mnie pomyślą inni ^ ^" Haaa i odkryłam ostatnio w sobie pokłady psychopatyczno-sadystycznej miłości! Ojjj beez przesady ja tylko w opkach lubię cierpieć w realu zdecydowanie nie :p Noooo właśnie gdzie podziały się te dwie niewinne, uroczę i grzeczne dziewczynki sprzed kilku lat? ;-; Pomyśleć że ja w klasie maturalnej nie byłam w stanie obejrzeć GoT D: Maaaasakra jakaś... No ale cóż pisanie, książki i filmy robią swoje ^ ^

      Usuń
    12. W życiu też jesteś masochistką pod tytułem "Ze mną wszystko jest w porządku, niech cały świat będzie szczęśliwy, a ja sobie pocierpię, to znaczy, chciałam powiedzieć, popatrzę na to kwitnące szczęście". -.-

      Usuń
    13. I właśnie fakt, że jest Ci wszystkich żal ogranicza Twoje zdolności psychopatyczne. Jak już zaczniesz patrzeć na to z obojętnością, a nawet lekkim rozbawieniem, ok, możesz zacząć się martwić. ^^
      Oj tam, gdyby się przejmować tym co ludzie myślą... Bierz przykład ze mnie! Ja się śmieję, a wszyscy inni patrzą na mnie z przerażeniem. A to jest jeszcze bardziej zabawne. xD
      Tak! Ja się zgadzam z Ayą! Kiedy pada pytanie "co u ciebie?" jojczę jaki ten Weltschmerz jest zły, jak świata nienawidzę i w ogóle, a co u Suzu? "A, dobrze, nie narzekam, kiedy inni mają gorzej.". No kurczę...

      Usuń
    14. Jak miło, że ktoś mnie rozumie!

      Usuń
    15. Dobra jak będę mieć gdzieś że ktoś inny cierpi to zacznę się o siebie martwić xD Choć ja się zrobiłam mniej wrażliwa na krzywdę Q.Q
      Hahaha próbuję nad tym popracować xp
      Ojjjj przesadzać... Andziku noo bo jak ja mam narzekać na życie skoro wy macie teraz katorgę na studiach czy w szkole...? Toć to chamstwo by było... Jak będzie coś nie tak wyżalę się :p Tak w ogóle im dużej żyję na tej ziemi, im więcej oglądam, czytam, piszę tym bardziej doceniam i widzę jak słodkie i proste jest me życie!

      Usuń
    16. Doceniać fajnie, ale nie musisz umniejszać swoich problemów czy bezsensownie gadać, że wszystko jest okej, podczas gdy niekoniecznie tak jest w istocie.

      Usuń
    17. Ojjj przesadzasz przesadzasz wcale nie umniejszam xp Po prostu i Ty i Andzik macie większe problemy...

      Usuń
    18. Dokładnie!:D
      Trzymam za słowo!
      Jestem obiektywna, nie przesadzam. Weź... Katorga? Na studiach być może i tak (przypominam uprzejmie, że też na nich jesteś!), ale w szkole? Porównać szkołę do studiów to tak jak porównać yorka do dobermana. xD I już widzę jak się żalisz: "Nie... U mnie wszystko ok. Nie narzekam.".
      Babciu, mądrze prawisz! <3 Widzisz, Suzu? Seniorka rodu (musiałam! xD) prawdę Ci powie!

      Usuń
    19. Hehehehe okok xp
      Szczerze? Andzik mi się wydaje że ty więcej czasu poświęcasz na naukę niż ja... Nooo tak studia męczę bardziej niż szkoła ale zależy jakie... Ja mimo że prostych nie mam to naprawdę nie mam źle... Wręcz wstyd że na takich studiach mam takie wyniki ale nieważne xp

      Usuń
    20. Bez przesady. Wyniki masz pewnie wystarczająco dobre, zwłaszcza, że żadne studia biologiczne nie są proste. To również skłania mnie do tego, żeby nie wierzyć, że masz tak sielankowo.

      Usuń
    21. "Seniorka rodu", powiadasz? xD Jestem już tak stara, że nawet moja córka zaczęła mnie babcią nazywać! Straszne rzeczy!

      Usuń
    22. Oj, babciu, tu nie chodzi o wiek, a o mądrość życiową!xD

      Usuń
    23. Skoro tak mówisz. :D

      Usuń
    24. Oj tam oj tam nie wiem czy takie dobre... Aczkolwiek zdałam dziś na 4 Q.Q Ojjjj uwierz uwierz tragedii nie ma choć i łatwo też nie ma xp Uroki magisterki :p
      Hihihi "seniorko rodu" pasuję to do ciebie xp

      Usuń
    25. Ale oczywiście musiało być "Nie zdam!". -.-
      Naturalnie, że pasuje! *z powagą kiwa głową oprószoną siwizną*

      Usuń
    26. No i co?! "Wręcz wstyd, że na takich studiach mam takie wyniki".., weź mnie nie rozbawiaj!
      A kto to wymyślił?! No kto?! :D

      Usuń
    27. Podpisuję się. ^^
      Skromna Ty. xD

      Usuń
    28. Ojjj bo miałam dziś farta xD Serio strzelałam dziś celnie xD Tak btw mogłam się na to nie uczyć i tyle samo bym wiedziała xD
      Aya skromność nasza cecha rodzinna xD

      Usuń
    29. Ciociu, błagam...
      Skromność to wielka cnota... Ale grunt, to znać swoją wartość. xD

      Usuń
    30. Ja i strzelanie najwyraźniej się nie lubimy, bo tyle szczęścia nie mam. :(
      Pewnie, skromność to nasze drugie imię! xD Ale znamy też swoją wartość. :D

      Usuń
  9. Noragami <3 widziałam ostatnio jak chodziłam po empiku i się zastanawialam czy nie kupić :D Ale tak stwierdziłam, nie mam pierwszego to nie ma sensu. Czytam sobie mange po angielsku no i obejrzałam anime >D
    Ta książka z biedronki anioł burz ma intrygujący tytuł. Jestem ciekawa o czym jest,ja bym sobie poczytala jakieś fantasy z romansem. ;-; ale nie mam czasu.
    Powodzenia i wytrwałości. Dużo ci jeszcze zostało egzaminów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś uda Ci się zdobyć oba tomiki. ^^
      "Anioł burz" to druga część trylogii, więc najpierw musiałabyś zaopatrzyć się w pierwszą. ;)
      Dziękuję! Niby dwa mi zostały, ale bardzo trudne, a do tego mam pełno wypracowań i innych takich do napisania. :(

      Usuń
    2. Właśnie ja mam coś takiego, że jak mam coś mieć, coś z jakiejś serii to już wszystko, albo nic. xD
      W sumie dobrze, że tylko dwa. :) Mi został 1 przedmiot i jak go zalicze to nie będe miała żadnej poprawki, ale też najtrudniejszy :) Właściwie trudność polega w tym, że dużo szczegółów i na całą książkę 3 pytania lecą. ;)

      A tak propo, miałam cię powiadomić, w tym komentarzu wyżej, ale zapomniałam napisać, i już stwierdziłam, ze zrobie to później. Aby nie było, ze komentuje dlatego, bo chce cie powiadomić że mam nowego bloga xD
      A Harborn zawiesze chyba. Muszę poprawić trochę swoje pisanie bo chcę do tego opowiadania podejsć na poważnie (te nowe to piszę by sobie poćwiczyć, postacie to istna patola xD) i nie tak do końca jak chciałam zaczęłam. Jedynie kogo dobrze przedstawiłam to Ryana, Zena i Elaine. Miho źle mi całkowicie wyszła. I źle piszę. Nie powinnam pisać w pierwszej osobie, bo nie umiem. :D

      Usuń
    3. Ja też, dlatego mam dwie pierwsze części i będę czekała na trzecią. :D
      Powodzenia, będzie dobrze! Pierwsza sesja zazwyczaj okazuje się tą najłatwiejszą, więc na razie bez problemu powinnaś zdać. ;)

      Hahah, spoko, znamy się, więc nawet jeśli tak by wyszło, to nie byłabym zła. ;) Choć wiadomo, że przyjemniej jest, gdy ktoś przy okazji przeczyta to, co komentuje. xD
      A co Ty gadasz, nie przesadzaj z taką samokrytyką! Wiadomo, wciąż ćwiczysz, jak my (blogerki będące amatorskimi pisarkami) wszystkie. ;)

      Usuń
    4. Pierwsza sesja najłatwiejszą - a mówią, że najtrudniejszą. :D No zdałam, już mam ferie. :) Na razie się cieszę dopóki mi się farmaceutyka nie zacznie :D

      Wiesz, mój komentarz był chyba pisany pod wpływem depresji sesyjnej. Już zmieniłam zdanie, a tamten blog usunęłam. Stwierdziłam, że nie chce go pisać i poprawiam rozdziały na Harborn teraz. :D
      Dziękuje za mile słowa. C:

      Usuń
    5. Gratulacje. :) Odpocznij sobie teraz. ;) Ja niby miałam dziś ostatni egzamin, ale pozostaje jeszcze ten stypendialny za tydzień + ileś tam prac do napisania i w ogóle... W rezultacie nie mam ferii.

      A-aha. xD
      Nie ma za co. :*

      Usuń
  10. Też wolę własne niż z biblio ;D
    Dzięki, to moje ulubione :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze miło popatrzeć na takie książki pyszniące się na półce. <3

      Usuń
  11. Lepiej u Ciebie niż u mnie. Bieda straszna, a czasu na czytanie totalny brak. Koniec półrocza to jakaś tragedia ;-;. Na szczęście przyszły ferie, więc jestem zmotywowana żeby nadrobić wszystko co odkładałam :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie nadrobię. T^T Licencjat sam się nie napisze...

      Usuń
    2. To niech chociaż on wyjdzie Ci jak najlepiej ;-;.

      Usuń
    3. Miło by było. ;_;

      Usuń
  12. ''Noragami'' znam za pośrednictwem anime, które kiedyś oglądałam. Oglądnęłam tylko kilka odcinków i prawie nic z nich nie pamiętam, więc pewnie będę sobie musiała za niedługo odświeżyć pamięć. Może z mangą też spróbuję ^^. Twórczość Trudi Canavan jest mi obca, ale mam w planach kiedyś poznać coś z jej pióra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam zarówno Noragami, jak i twórczość Trudi Canavan. :)

      Usuń
  13. Ja nie czytam mang, ale za to zaciekawiła mnie ta Biedronkowa książka ;)
    Pozdrawiam, Shelf of Books :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Jeśli tylko czas mi na to pozwoli, z chęcią się odwdzięczę.