poniedziałek, 21 grudnia 2015

Przyjaciele Karpia, łączmy się!

„Krok po kroku, krok po kroczku,
Najpiękniejsze w całym roczku,
Idą święta, idą święta.”

      Święta już tuż, tuż, więc dziś krótko o piosenkach. Jakich? O „Przyjaciołach karpia” radiowej Trójki! Znacie? Jeśli chodzi o moją najbliższą rodzinę i mnie, słuchamy Karpia od samego początku, czyli od 2000 roku. To od wtedy redaktorzy Trójki nagrywają wspólnie przedświąteczne piosenki z karpiami w rolach głównych. Brzmi ciekawie? A jak! Szczerze mówiąc, moja rodzinka od kilkunastu lat nie wyobraża już sobie przygotowań świątecznych bez Karpia. Słuchanie tych cudnych pioseneczek jest naszą tradycją. Co roku czekamy na najnowszą wersję Karpia, ale i nałogowo słuchamy wszystkich poprzednich. Ci, którzy nie słyszeli o Karpiu, muszą to prędko zmienić – uśmiech i świąteczny nastrój gwarantowane! (Uwaga! Po wysłuchaniu możecie już nie być w stanie przełknąć karpia, bo stanie się Waszym przyjacielem. :D)
      Wszystkie teksty, a także autorów słów i muzyki oraz wykonawców znajdziecie tutajA oto większość piosenek (reszty nie znalazłam na YouTubie):

"Polikarp" z 2005 roku to nadal jeden z naszych number one'ów!

"Karp Siódmy Wspaniały"

Kukuryku! "Karp 07", jeden z naszych ulubionych! <3

"Karp 08"

"Bajka o karpiu w trójkowym eterze" z 2009 roku.

"Karp 2010"

"Karp 2011"

"Karp 2012"

"Karp story" z 2013 roku - uwielbiam! :D

Zeszłoroczna "Duża ryba".

Tegoroczne "Karpate szczęście".

      Kochani, życzę Wam wesołych Świąt, bogatego Gwiazdora, cudownie magicznej atmosfery, miłych spotkań w gronie najbliższych! :*

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam świąteczny klimat, piosenki, jedzenie i ogólnie wszystko! Jedyne czego jeszcze u mnie nie ma to śniegu, a to nieodłączna część tego okresu. Szkoda, ale nadal czekam, może niedługo się doczekam:D Wszystkiego najlepszego, udanych prezentów i przyjemnie spędzonego czasu życzę! Buziaki!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze śniegiem od kilku lat jest problem, niestety. :(
      Dziękuję i nawzajem! :*

      Usuń
  2. I nawzajem Kurokocchi, wszystkiego dobrego na te święta, a przede wszystkim spokoju, odpoczynku i dobrej, rodzinnej atmosfery. <3
    Swoją drogą, w moich rejonach prezenty przynosi Dzieciątko. xD Właśnie miałam pytać, co u Was, ale teraz już wiem. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kagamicchi! :*
      No tak, u nas wymiennie Gwiazdor/ Święty Mikołaj. :D

      Usuń
  3. Nie znam tych piosenek, ale ile ich jest :P Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc warto to zmienić! :P
      Dziękuję. :)

      Usuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tych piosenkach ale są naprawdę zabawne >.<. Wesołych świąt ! <3.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak jest Artur Andrus, to wiadomo, że będzie OGIEEEŃ! :D
    Nie wiedziałem o tym zwyczaju Trójki, mieszkam chyba w odciętej od świata lepiance :C Dzięki za polecenie!

    Również we, we, wesołych świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. :D
      Nie ma za co, cieszę się, że Ci się podoba. ^^
      Dziękuję. :)

      Usuń
  6. Omg, żałuje, że dopiero teraz zobaczyłam te piosenki! To by były moje nuty świąt :)Święte piosenki xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miały być świetne* xD

      Usuń
    2. Polecam więc przygotowywać się z nimi do Świąt w przyszłym roku. ^^

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Jeśli tylko czas mi na to pozwoli, z chęcią się odwdzięczę.